1402-11-13 10:36
298
0
88628
به میزبانی گلستان؛

شانزدهمین جشنواره تجسمی «فجر» آغاز شد

از 12 تا 16 بهمن ماه نگارخانه پردیس سینمایی کاپری گرگان میزبان شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در استان گلستان به دبیری مرجان باغستانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین گشایش نمایشگاه و آغاز شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در استان گلستان به دبیری مرجان باغستانی در عصر پنج‍‌شنبه ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا ۱۶ بهمن ماه دایر است و در آن آثار ۱۰ هنرمند استان به انتخاب داوران این رویداد در مرکز، در رشته‌های نقاشی، گرافیک، عکاسی، حجم، نگارگردی و خوشنویسی به نمایش در می‌آید.

همچنین در راستای کادرسازی و توجه به استعدادهای نوجوان استان در عرصه هنرهای تجسمی، نمایشگاهی از آثار جمعی از هنرمندان این رده سنی در نگارخانه پردیس سینمایی کاپری گرگان به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است، در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون هومن ارباب مجنی، مرجان باغستانی، حمیدرضا فرخی و حامد شریفی در رشته نقاشی، رضوان عرب و حبیب الله سوخته سرایی در رشته نگارگری، آرمان شرقی خوشنویسی، مهدی تیرانی عکاسی، نبی الله مصدق در بخش حجم و منیره مومنی مقدم در رشته گرافیک به معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.